משלוחים חינם בקניה מעל 399 ש"ח

שאלות נפוצות ותשובות


ש. האם יש לכם מקום פיזי שאפשר להגיע?
ת. לא, אנחנו יושבים במחסן שלא מאפשר גישה, לכן כל ההזמנות הם דרך משלוחים.
ש. האם ניתן לשלם במזומן?
ת. אין לנו אפשרות לתשלום במזומן.
ש. תוך כמה זמן המשלוח מגיע?
ת. זמן האספקה הוא עד 3 ימי עסקים (א-ה לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וחג).
    אזורים חריגים עד 7 ימי עסקים.
    (יום ההזמנה ויום יציאת החבילה אינו נחשב כיום עסקים)
ש. כיצד ניתן לפנות אליכם?
ת. ניתן לפנות אלינו דרך הוואטסאפ או דרך האימייל בעמוד הצור קשר.
ש. האם ניתן להחליף או להחזיר מוצר?
ת. ניתן להחליף או להחזיר מוצר עד 30 יום מרגע קבלת המוצר, כפוף לתקנון האתר.
 ש. האם כל המוצרים שבאתר זמינים במלאי?
ת. כן, מלאי האתר מעודכן.
ש. האם כל המוצרים שלכם מקוריים?
ת. אנו מחזיקים אך ורק מוצרים מקוריים.
ש. האם אתם קונים קלפים בודדים מאנשים פרטיים?
ת. אנחנו לא קונים קלפים בודדים.
ש. איך אני יודע מה חדש ומה ישן?
ת. בתוך כל תת קטגוריה (פוקימון --> בוסטרים וכו') אנחנו מסדרים את סדר הסטים מהחדש (הכי למעלה) לישן 
ש. מה ההבדל של מוצרים בקטגורית אספנות?
ת. כל המוצרים באתר הם אספנות, לחלק מהסטים יש יותר ביקוש וחלק מיוצרים בכמות קטנה מהרגיל,
    מוצרים בקטגורית אספנות הם סטים עם ביקוש גבוהה ומלאי נמוך או ישנים שקשה להשיג וערך המוצר ממשיך לעלות
ש. איך אני יכול לדעת מתי מוצר חוזר למלאי?
ת. יש אפשרות בכל עמוד מוצר להיכנס לרשימת המתנה למלאי, ברגע שהמלאי מעודכן תקבלו הודעה לאימייל,
    בכל תת קטגוריה מוצרים שאזלו במלאי יורדים לתחתית העמוד, מוצרים שאזלו במלאי ונשארים בחלק העליון הם מוצרים שחוזרים למלאי בקרוב.
ש. כל כמה זמן יוצא סט חדש?
ת. בדרך כלל כל 3 חודשים יוצא סט חדש, לפעמים יוצא מספר מוצרים בודדים או "סט חגים" בין כל יציאה של סט חדש.
x

#{title}

#{text}

#{price}